poniedziałek, 25 stycznia 2016

Kolejna niespodzianka od Lidki

Witajcie.

Pewnie wiele z Was wie, że blog Lidki - Czarnej damy obchodzi trzecie urodziny.
Jak ktoś jeszcze nie wie, to można poczytać TUTAJ

Lidzia wymyśliła różne preteksty, aby obdarować jak najwięcej chętnych - haha :)
 
Jedną ze szczęśliwych wybranych jestem ja i dzisiaj otrzymałam przesyłkę, a w niej same wspaniałości.

Bardzo, ale to bardzo Ci Lidziu dziękuję !!!
 
Zresztą zobaczcie sami co też ta szalona kobieta mi przysłała - zazdroszczenie mile widziane - haha :)


A teraz w zbliżeniu - cudna karteczka z szydełkowymi kwiatkami


Torebeczka-bałwanek, (jak głosi napis) na coś słodkiego.
A w środku... cała "kupa" kasy, oczywiście na coś słodkiego - haha :)


Przepiękna serwetka z kwiatkiem


Cudnie ozdobione mydełko


Cały woreczek cukiereczków, a każdy z napisem kiedy to można go zjeść :)


No i cudnej urody łabądek zrobiony z szyszki i piórek.
Jest delikatny i urodziwy i już stroszy piórka u mnie na honorowym miejscu na półce :)



Była jeszcze herbatka, żeby nie było za słodko :)

I jak tu nie dziękować i nie podziwiać pomysłów, i ich realizacji u SUPER koleżanki, która nie tylko piękne cuda robi, ale jeszcze się nimi całkiem bezinteresownie dzieli.

Kto nie widział, to zapraszam do Lidki, bo warto  !!!

Pozdrawiam serdecznie.

6 komentarzy:

  1. Aniu kochana, to ja Ci dziękuje, że ze mną jesteś, za te wszystkie cudowne komentarze, za to że się ze mną bawisz, za te wszystkie prezenty jakimi mnie już też nie raz obdarowałaś i w ogóle za wszystko :) Buziaki Ci gorące przesyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No cała Lidzia, jak by mogła to by wszystko oddała. Fajne dostałaś prezenciki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj prawda Lidka to urocza Kobieta, która ma głowę pełną pomysłów na konkursy i powody do wręczania prezentów:) Cuda dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajkowe prezenty dostałeś. Serwetka ma ciekawy wzór.Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń