poniedziałek, 25 stycznia 2016

Kolejna niespodzianka od Lidki

Witajcie.

Pewnie wiele z Was wie, że blog Lidki - Czarnej damy obchodzi trzecie urodziny.
Jak ktoś jeszcze nie wie, to można poczytać TUTAJ

Lidzia wymyśliła różne preteksty, aby obdarować jak najwięcej chętnych - haha :)
 
Jedną ze szczęśliwych wybranych jestem ja i dzisiaj otrzymałam przesyłkę, a w niej same wspaniałości.

Bardzo, ale to bardzo Ci Lidziu dziękuję !!!
 
Zresztą zobaczcie sami co też ta szalona kobieta mi przysłała - zazdroszczenie mile widziane - haha :)


A teraz w zbliżeniu - cudna karteczka z szydełkowymi kwiatkami


Torebeczka-bałwanek, (jak głosi napis) na coś słodkiego.
A w środku... cała "kupa" kasy, oczywiście na coś słodkiego - haha :)


Przepiękna serwetka z kwiatkiem


Cudnie ozdobione mydełko


Cały woreczek cukiereczków, a każdy z napisem kiedy to można go zjeść :)


No i cudnej urody łabądek zrobiony z szyszki i piórek.
Jest delikatny i urodziwy i już stroszy piórka u mnie na honorowym miejscu na półce :)



Była jeszcze herbatka, żeby nie było za słodko :)

I jak tu nie dziękować i nie podziwiać pomysłów, i ich realizacji u SUPER koleżanki, która nie tylko piękne cuda robi, ale jeszcze się nimi całkiem bezinteresownie dzieli.

Kto nie widział, to zapraszam do Lidki, bo warto  !!!

Pozdrawiam serdecznie.