środa, 23 października 2013

Wygrałam candy ...

i jeszcze jestem w szoku :)

Witajcie :)
Na blogu Pasje Justychy wygrałam candy niespodziankę.

I faktycznie to co otrzymałam było wielkim zaskoczeniem dla mnie.
Takiej ilości przydasiów się nie spodziewałam, miałam nawet kłopot aby zrobić fajne zdjęcia.
Tak wyglądała paka, która do mnie przyszła
Było w niej dużo cukierasków
Chciałam pokazać wszystko co dostałam. Rozłożyłam to na kanapie, a i tak jeszcze leżało jedno na drugim
I jeszcze kilka zbliżeń



Prawda, że kolorowy zawrót głowy. Tyle wycinanek, papierów, kwiatków i innych dodatków... nawet nie sposób wszystkiego pokazać i wymienić :)
Siedzę teraz i oglądam, przekładam i ciągle jeszcze odnajduję coś co mnie zachwyca i pokazuję wszystkim i ... jestem MEGA szczęśliwa :)
Jeszcze raz bardzo dziękuję!
 Pozdrowienia dla wszystkich:) Idę napawać się dalej :) Pa !

7 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej. Super przydasie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję, fantastyczna niespodzianka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo się cieszę, że przesyłka przypadła do gustu, napewno zrobisz z tego dobry użytek :D
    raz jeszcze dziękuję za udział w zabawie ,
    pozdrawiam serdecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję takich śliczności ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna niespodzianka. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń