niedziela, 3 listopada 2013

Prezent na urodziny

Witam,
w zabawie prezent na urodziny przyszła kolej na Weronikę, która miała urodziny 1 listopada.
Ponieważ prezent już dostarczony, to pokażę co posłałam:

Cieszę się, że mogłam zrobić taką małą niespodziankę jubilatce :)

A przy okazji pochwalę się, że na blogu wykon-Ani zostałam, a właściwie mój blog został nominowany.
Zgodnie z tradycją, teraz ja powinnam nominować kolejne 10 blogów, ale niestety nie mogę tego zrobić. Ilość blogów które odwiedzam jest bardzo duża i nie jestem w stanie wytypować tylko 10, bo wszystkie zasługują na nominację :)
Ale na pytania chętnie odpowiem:
1. Która dziedzina rękodzieła jest Ci najbliższa?
    Zależy od potrzeby serca i duszy :) Scrapbooking, szydełko, haft krzyżykowy
2. Jak dużo czasu w ciągu dnia możesz poświęcić tej pasji?
    Niestety nie tak dużo jak bym chciała, ale staram się przynajmniej wieczorkiem przy telewizorku...
3. Gdzie szukasz inspiracji dla swoich prac?
    Oczywiście w internecie i na Waszych cudnych blogach :)
4. Czego nie może Ci zabraknąć każdego dnia?
    Herbaty i ostatnio oglądania nowych postów u obserwowanych
5. Książka czy kino? 
    Zdecydowanie książka :)
6. Opisz siebie w 3 słowach
     Nie umiem... uśmiechnięta, lubiąca dawać tak samo jak dostawać i trochę niezorganizowana :)
7. W codziennym życiu robisz plany czy idziesz na żywioł?
    Zawsze staram się robić plany, a wychodzi jak zwykle :)
8. Boże Narodzenie w domu czy wyjazdowo?
    W domu.
9. Jaką cechę charakteru darzysz największym szacunkiem?
    Prawdomówność
10.  Czy kiedyś pisałaś tradycyjny pamiętnik?
    Daaawno temu i krótko.
Pozdrawiam wszystkich, dziękuję za odwiedziny i pozostawione miłe słowa :) Pa!

6 komentarzy:

  1. Jeszcze raz serdecznie dziękuję za cudowny prezent!:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ech.. U mnie też z tymi planami ostatnio nie wychodzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny prezent wysłałaś gratuluję wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu,
    Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu i miłe słowa :)

    Twój prezent urodzinowy cudowny :) Sama bym się z takiego cieszyła :) Bardzo dokładnie wykonane, śliczne papierki :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Agnieszka

    MALOWANY IMBRYCZEK

    OdpowiedzUsuń