piątek, 29 sierpnia 2014

Sierpień - kolor czarny

Witam,

ja oczywiście jak zwykle na ostatnią chwilę :)
Na blogu Danusi nowa zabawa w kolory.
Wszystkie chętne artystki-kolorystki zapraszam do zabawy TUTAJ.
Kolorem na sierpień był czarny, ale żeby było ciekawiej Danusia wymyśliła trzy różne zestawy kolorystyczne, oczywiście z czarnym w roli głównej.
Myślałam i myślałam i ... no w końcu udało mi się popełnić jakąś pracę.
Pasuje do kolorku zebry - czarno-białe.

Może nie jest to dokładnie pół na pół bieli i czerni, ale tak wyszło.

No i oczywiście jak zwykle zdjęcie nie jest najlepsze, ale fotograf ze mnie żaden.
Obrazek jest za szybką, a ja (trąba jedna) jak robiłam zdjęcie, byłam w różowej bluzeczce. I oczywiście różowe odbija się w szybce. Mam nadzieję, że to mnie nie zdyskwalifikuje :)

Na zakończenie parę słów na temat koloru czarnego.
Uwielbiam wszelkie dodatki w tym kolorze. Bardzo często chodzę w czarnych butach i mam czarną torebkę, bo "pasują do wszystkiego". Tak naprawdę to powinnam się cała ubierać tylko na czarno, a najlepiej dwa razy czarno, bo podobno "czarny wyszczupla" haha. Ale tak się nie ubieram, bo nie jestem smutasem, a chodzenie codziennie tak samo ubraną jest nudne :)

Pozdrawiam niestety deszczowo, ale to może dobrze, bo grzybki urosną :)

37 komentarzy:

  1. Aniu czekałam bardzo na Twoją pracę.ŚLicznie wyhaftowałaś ten obrazek,idealnie pasuje do zeberek,których chyba najwięcej jest w tym miesiącu.Następnym razem zrób fotkę bez tej szybki,powinno wyjść lepiej i nie będzie się odbijać twoje różowe oblicze haha:)
    No i chyba we wrześniu obowiązkowo jesteś dalej z nami bo jak nie to ...lepiej nie chciej wiedzieć haha:)
    Buziole kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny haft! Podziwiam, bo to dla mnie czarna magia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anusia śliczna zeberka aczkolwiek chyba nie wypada tak mówic o Tym portrecie . Wiesz tez miałam ochcotę w pierwszej chwili na hat monochromatyczny ale jakos nie znalazłam odpowiedniego wzoru. A Twój piekny jest.
    Mam nadzieję że bawisz się dobrze.
    Pozdrówka i czekam z niecierpliwościa na wrzesień i to co nam Danusi znowu wymyśli.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny obraz, tego typu dzieła, najpiękniej wyglądają w dwuch barwach - tło + kolor, a czarny wyjątkowo się sprawdza.
    A co do wyszczuplającego czarnego, właśnie w tygodniu widziałam taką " wyszczuploną " arabkę w tym swoim czarnym mundurki, wyglądała jak wieloryb ! Pozostań więc przy dodatkach i nie wierz w cudowną moc koloru czarnego, jak ma się te x nadprogramowych kg, to i czarny nie pomoże :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu obraz wygląda magicznie,i myślę,że Danusia przymknie oczy na proporcje;)
    Zgadzam sie z Danusią,że wina leży po stronie szybki,a nie Twojej;)
    Pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny jest ten obraz. Też mam taki i go uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny obraz.
    Jeden temat, a jak różne prace pokazujemy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna praca. Gratuluję Ci pomysłu i cierpliwości;) No i pozdrawiam bardzo serdecznie;) Ach, ale ze mnie gapa, zapomniałabym o najważniejszym... Dziękuję bardzo za odwiedziny na moim blogu i miły komentarz;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaje mi się, że świetnie połączyłaś kolor czarny, czyli temat zabawy - zebra z Twoim obrazem. Chwilę się zastanawiałam gdy przeczytałam nagłówek, nie wiem czy umiałabym wykonać zadanie. Wiem, trzeba trochę wyobraźni. Świetna zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  10. Czarno białe zadanie jak najbardziej udane, świetny haft :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podoba.Haftuje w odwróconych kolorach,tzn białym na czarnym... ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyszedł Ci ten haft, jestem pełna podziwu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny wzór , bardzo ładnie to wyszło

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, ale piękny Jezus Ci Aniu wyszedł, super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No Kochana, ja lubię haft krzyżykowy i ta praca bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. CUDO!! i bardzo mi sie podoba, bardzo chętnie wadziłabym taki obraz na swojej ścianie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny!! Podobny kiedyś naście lat temu wyszywałam... schowałam do szafy... czekał na ramę...potem wyprowadziłam się...i jak patrzę na Twój, taki cudny, to teraz mi żal, że schowałam do szafy... Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny obraz - podziwiam. Bardzo mi się podoba:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obraz jest prześliczny! Jestem zachwycona. Gorąco pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny obraz!!! Wyszywałam ten motyw już kilka razy i nieustannie się nim zachwycam.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny obraz. Podziwiam i podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  22. cudny....mam podobny na ścianie

    OdpowiedzUsuń
  23. Obraz fantastyczny a różowy...hm... chyba nie zdyskwalifikuje- zebra ma różowiasty jęzorek:_)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny:) Wyjątkowy obraz:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny obrazek. Lata temu robiłam podobny wzór biało czarny, ale nie haft, a gobelin. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny haft. Pracochłonne i to liczenie tych czarnych krzyżyków... Ale efekt super. I pięknie, że zawiśnie na ścianie - ja z reguły oprawy odkładam, a potem żałuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Baaardzo mi sie podoba, lubię taki haft jak grafika :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń