sobota, 7 lutego 2015

Witaj na świecie

mały aniołku.

Witam,
jakiś czas temu przygotowałam małe co nieco z okazji narodzin dziecka.
Nie pokazywałam wcześniej (bo zapomniałam - haha), to teraz pokażę :)
Jest metryczka wyszywana krzyżykami i w takiej szklanej ramce, no i oczywiście karteczka.
Do kompletu jeszcze pudełeczko na karteczkę.










Jak widać po dacie spóźnienie jest dosyć duże :)

Witam nowe obserwatorki, zapraszam rozgośćcie się wygodnie i mam nadzieję, że będzie Wam tu miło i przyjemnie :)


Pozdrawiam cieplutko :)

13 komentarzy:

  1. wspaniała metryczka i kartka

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace :) przy okazji dziekuję za udział w moim candy :) Życzę Ci powodzenia :) pozdrawiam OLa

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, spóźnienie oj, nieładnie. Taka piękna metryczka, karteczka, zapakowane w pudełeczko. Rewelacja. Jak chcesz to potrafisz zrobić wyjątkowe cudo, a maleństwo będzie miało nie lada pamiątkę.
    Oczywiście nie umniejszam w żadnej mierze, innym Twoim pracom, bo wszystkie są świetne, a ja je podziwiam bezustannie. Wiesz, że ja nie umiem pisać krótkich komentarzy, chociaż czasem mi się to zdarza.
    Pozdrawiam kochanieńka.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale słodki zestaw dla dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu piękna ta metryczka a karteczka równie cudna. I pudełeczko do tego . Super to zrobiłaś, bardzo mi sie podoba . Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystko jest piękne i metryczka i kartka i pudełeczko

    OdpowiedzUsuń
  7. Anula metryczka cudna,te stópki są rewelacyjne.
    Pięknie wszystko zrobione od A do Z.
    Pozdrawiam cieplutko i miłego weekendowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczności wyhaftowałaś;)Ten brząc jest uroczy.
    Cały komplet to piękny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, śliczny komplecik:) A karteczka niesamowita: śliczna i z przepięknym przesłaniem:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. będzie przepiękna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie szkodzi, że spóźnione - w końcu to pamiątka na całe zycie :) Świetnie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ania bardzo ładnie przywitana.

    OdpowiedzUsuń