piątek, 3 kwietnia 2015

Jeszcze ostatni raz przed Świętami

Witam,

i jak zwykle nietypowo, bo nie z życzeniami, które były w poprzednim poście,
tylko z fioletami - haha :)

Tak, tak, to nowy kolorek na kwiecień w zabawie u Danusi.


Uwielbiam fiolet, a jego połączenie z żółtym chyba jeszcze bardziej.
Posiadam sporo fioletowych ubrań, fioletowych dodatków i trochę ozdób w domu.
Lubię chyba każdy odcień fioletu.
Fioletowe krokusy, czy bzy pięknie wyglądają w ogródku (niestety w domu nie jest tak pięknie, bo moje koteczki za bardzo się takimi rzeczami interesują - haha).

Na zabawę u Danusi przygotowałam bransoletki.
Wyszły dwie i nie wiem która bardziej mi się podoba, więc obie zgłaszam do zabawy.
A co tam, niech Stefan ma (jak nie dla siebie, to komuś da - haha ).





Bym zapomniała, jeszcze przyjaciel dla Stefana ... hmmm

zawsze do niebieskiego pasował mi różowy, w związku z tym moją propozycją na przyjaciela jest ....

różowy słoń :)

Pozdrawiam i jeszcze raz życzę wszystkim udanych, spokojnych Świąt !

66 komentarzy:

  1. Aniu ale mnie zaskoczyłas. Po pierwsze , że tak szybko uporaas sie z fioletami a po drugie że zmajstrowaas takie sliczne bransoletki. Nie wiedziałam że i to potrafisz. Zdolna z Ciebie kobitka. Dla mnie te koraiki to czarna magia :-)
    Aniu Wesołych radosnych , cieplutkich Świąt spędzonych w gronie najbliższych .

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu ale mnie zaskoczyłas. Po pierwsze , że tak szybko uporaas sie z fioletami a po drugie że zmajstrowaas takie sliczne bransoletki. Nie wiedziałam że i to potrafisz. Zdolna z Ciebie kobitka. Dla mnie te koraiki to czarna magia :-)
    Aniu Wesołych radosnych , cieplutkich Świąt spędzonych w gronie najbliższych .

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych i spokojnych świąt kochana życzę - serdeczności ślę Marii z rodziną
    dla mnie Aniu koraliki również to czarna magia ale bransoletka wyszłą pieknie - ja znów coś mna koniec chyba wymyślę bo cos nie mam koncepcji żadnej

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne bransoletki :-)
    Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - wesołych Świąt :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ZDROWYCH I WESOŁYCH ŚWIĄT a co do bransoletek to są prześliczne pierwsza klasa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne bransoletki:) Szybciutko nakarmiłaś żabę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu super wyszły Ci te bransoletki :) Tobie też wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne bransoletki
    zdrowych, pogodnych i radosnych świąt

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne branozletki ANiu :( Życzę Tobie Wesołych Świąt i wspaniałych chwil spędzonych w gronie najbliższych :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze przeżytych i pięknych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bransoletki śliczne Zdrowych i Wesołych Świąt ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu ale szybko się wstawiłaś ze swoją pracą .Fajnie ,że zastosowałaś inny odcień fioletów niż te banerkowe.
    Jeszcze raz radosnych świąt życzę i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne bransoletki! Szybko sie uwinełaś z nowym kolorkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne bransoletki nie dziwię się że nie mogłaś wybrać.Fioletowy słoń też fajny kumpel dla Stefana

    OdpowiedzUsuń
  15. Bransoletki cudne! Obie!
    Ja swoją przygodę z koralikami dopiero zaczęłam i nie bardzo mi wychodzi ;)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne bransoletki i to aż dwie:)
    Wszystkiego dobrego na Świeta:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne Aniu są te Twoje bransoletki :)
    Wesołych swiąt dla Ciebie i Twoich najbliższych życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne bransoletki! Dla mnie koraliki to czarna magia, ale z tej magii jak widać powstają cuda :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie bransoletki są piękne :) Sama miałabym dylemat, która bardziej mi się podoba.
    Pozdrawiam cieplutko :) Kasia

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne, Zapraszam na linkowe party http://divianaart.blogspot.com/2015/04/pokaz-swego-bloga-innym-czyli-linkowe.html#more

    OdpowiedzUsuń
  21. Koraliki! No, Aniu zaskakujesz! :-D
    i co ważniejsze ... wcale nie kojarzą mi się z wężem!!! ;-DDD

    Jestem za różowym słoniem! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne bransoletki :) dla mnie szydełko to czarna magia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne bransoletki :-) Ja próbowałam bawić się w takie szydełkowanie, ale szybko porzuciłam takie eksperymenty... ;-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Dla mnie to zrobienie takiej bransoletki to mistrzostwo. Podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak misternie wykonane bransoletki wyglądają niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne bransoletki! Nawet dobrze że dwie, drugą Stefcio sprezentuje przyjacielowi, a może przyjaciółce;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajne bransoletki, ładnie dobrane kolorki. Pozdrawiam cieplutko :

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne bransoletki, są jak siostrzyczki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładne bransoletki, lubię ten śliwkowy odcień fioletu ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podobają mi się koraliki w matowym odcieniu, które użyłaś do bransoletki. Obie są super

    OdpowiedzUsuń
  31. Aniu Twoje bransoletki również są misternie precyzyjne :-) piękne!

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne,bardzo mi się podobają ♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo mi się podobają,będą fajnie wyglądać,jak będą razem noszone

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne, nawet we fiolecie super wyglądają:) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Urocze bransoletki Aniu, bardzo ładny odcień fioletu. Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne odcienie fioletu a bransoletki super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. Czarujące ;) Też nie mogę się zdecydować, która ładniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne bransoletki. Nie wiem czy to kwestia sprzętu, ale u mnie są bardziej śliwkowe niż fioletowe - zdecydowanie wolę taki odcień. Myślę, że najlepiej będą się prezentowały razem w duecie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ładniutkie :) i j.w. myślę, że dwie obok siebie na ręku będą wyglądać bardzo fajnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Śliczne :) I nieźle się rozpędziłaś robiąc dwie na raz :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ładniutkie te koralikowce, od przybytku głowa nie boli.

    OdpowiedzUsuń
  42. Mogą być wykorzystane jako komplet, im więcej bransoletek tym lepiej:)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękne bransoletki, dla mnie ta technika wygląda na bardzo trudną więc tym bardziej podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Sliczne:) Lubię takie bransoletki!

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękne! Bardzo mi się podobają te bransoletki z koralików.

    OdpowiedzUsuń
  46. uwielbiam takie bransoletki, więc nie ma opcji, żeby mi się nie podobały:-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ładne zestawienie kolorystyczne,obie są piękne, więc też nie mogłabym się zdecydować która ładniejsza :)Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne bransoletki , podoba mi sie ten odcień fioletu

    OdpowiedzUsuń
  49. Pięknie prezentują się obie. :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Świetne są obie, podziwiam bardzo, tym bardziej, że sama nie potrafię. :))

    OdpowiedzUsuń
  51. Śliczna bransoletka :) Pozdrawoam

    OdpowiedzUsuń