piątek, 30 października 2015

Metryczka

Już dawno chciałam napisać tego posta, ale jakoś się nie składało :)
Ale ponieważ banerek już wisi, to chyba czas najwyższy uzupełnić ten brak - haha :)


To teraz czas na spowiedź :)
1. Nick/imię - AnnaT/Anna
2. Co najchętniej przygarnęłabyś? Jakie techniki podziwiasz?
    Najchętniej ... hmmm, chyba frywolitkowe tworki, bo tego nie umiem zrobić :)
    Niezmiennie podziwiam i się zachwycam papierową wikliną, techniką 
    pergaminową i quilingiem.
3. Jakie techniki wykorzystujesz w swoich pracach?W czym jesteś najlepsza?
    Ostatnio bardzo chętnie wykorzystuję w moich pracach haft krzyżykowy i 
    czasami szydełkowe elementy.
    Nie wiem czy można powiedzieć, że jest się w czymś najlepszym, bo zawsze 
    można coś udoskonalić lub bardziej się rozwijać w wybranej technice.
    A tyle jest jeszcze technik, w których chciałabym spróbować swoich sił, że 
    chyba w żadnej nie będę najlepsza, ale może chociaż uda mi się być w miarę 
    dobrą - haha :)
4. Trzy ulubione kolory to…..
    Po zabawie w kolory u Danusi stwierdziłam, że właściwie to lubię wszystkie 
    kolory, pod warunkiem, że nie są (jak mówią niektórzy) oczojebne :)
    Ostatnio pokochałam szary, ale bardzo lubię fiolet w połączeniu z żółtym.
5. Kolory, których nie noszę/nie lubię to…….
    Właściwie, to chyba noszę wszystkie kolory, ale raczej stonowane i nie 
    odblaskowe :)
6. Czy lubisz dostawać przydasie? Jeśli tak, to jakie?
    Uwielbiam dostawać, prawie tak samo jak dawać :)
    Tak jak pisałam w punkcie 2 - najchętniej coś wykonanego techniką frywolitkową,     ale cieszą mnie każde dowody sympatii :)
7. Czy nosisz biżuterię? Jeśli tak, jaką?
    Noszę. Kolczyki - zawsze, koraliki lub wisiorki często, bransoletki najrzadziej, 
    ale też noszę :)
8. Czy masz jakiś ulubiony motyw, który przewija się np. w Twoim mieszkaniu, ubiorach?
    Nie.
9. Kawa czy herbata(jeśli tak, co lubisz a czego nie)
    Piję jedno i drugie, ale wolę herbatę. Może być owocowa. lub zielona.
10. Ze słodyczy to ja najbardziej…..
    chyba lubię budyń, albo ciasto z budyniem (np. karpatka), albo ciastka z 
    dżemem albo kremem waniliowym - mniam. Najważniejsze, żeby nie było za 
    słodkie - haha :) Aha, mogą być też wafelki.
11. Czy ucieszyłaby Cię książka w paczce wymiankowej? Jeśli tak, jaki gatunek?
    Raczej nie, chyba, że dotyczyłaby nauki techniki którą chciałabym poznać,
    lub ze wzorkami do haftu, lub szydełkowania :)
12. Czy ucieszyłby Cię kosmetyk? Jeśli tak, to jaki?
    Raczej nie, bo bardzo mało kosmetyków używam.
13. Chciałam jeszcze dodać....
    że doba jest za krótka i cierpię na chroniczny brak czasu i chciałabym jeszcze 
    tak wiele, ale nie wiem kiedy, bo już i tak za mało śpię - hahaha :)
    A tak na poważnie, to myślę, że taki pomysł na ściągę co kto lubi to bardzo
    trafiona inicjatywa i cieszę się, że już tyle osób się zapisało.
14, Urodziny mam 26 września,
    a imieniny mam 26 lipca.

Pozdrawiam serdecznie :)

6 komentarzy:

  1. No i super Aniu , że dołączyłaś ze swoją metryczką. Już wiele razy te metryczki mi pomogły :-) i uważam , że to doskonały pomysł. I fajnie było poczytać małe co nieco o Tobie !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu super,masz metryczkę a my ściągę .
    Też muszę kiedyś spisać coś o sobie,tylko nie mam kiedy się za to zabrać .
    Buziaczki i pozdrówka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, Aniu, w metryczkowym świecie! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Troszkę Ci zeszło z tą metryczką, ale lepiej późno, niż wcale. Mamy już ściągę, co lubisz, a czego nie i będziemy z tego korzystać, bo dobrze jest obdarować kogoś tym, co jest mu potrzebne.
    Pozdrawiam Anusiu.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki pomysł na ściągę Ewunia miała świetny, teraz i o Tobie wiem Aniu trochę więcej i nie zawacham się tych informacji kiedyś wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z metryczką, zawsze można się wiele dowiedzieć :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń