czwartek, 17 grudnia 2015

Ozdoba świąteczna

Witam,

U mnie w pracy , przed moimi oknami rośnie choinka(niestety nie znam się na gatunkach iglaków i nie wiem dokładnie co to jest), która ma przepiękne olbrzymie szychy.
Tak je codziennie oglądam i oglądam i bardzo mi się podobają.
Poprosiłam Panią, która zajmuje się porządkiem w firmie, że jak spadną takie szychy, to ja bym kilka chętnie przygarnęła... no i mam - haha :)
Tak wyglądają pierwsze ozdobione już szyszki, które w prezencie dostała właśnie ta sympatyczna Pani, a ja sobie zrobię następne.

Kilka fotek:







Szyszki pomalowane na złoto i ozdobione białymi i czerwonymi półkryształkami.

Na dzisiaj tyle, do następnego :)

Pozdrawiam :)

4 komentarze:

  1. No proszę jakie masz te ładniutkie szyszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne takie złote.
    Ja też maluję szyszki (lakierem do paznokci)......:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę,zwykłe szyszeczki,a jak się ma wyobraźnię,to jakie piękne ozdoby można zrobić

    OdpowiedzUsuń