niedziela, 18 grudnia 2016

Świąteczne karteczki

Witam,

dzisiaj kończę tegoroczną zabawę w karteczkowanie jaką prowadziła Ania.


W tym miesiącu można było sobie wybrać dowolny miesiąc z tego roku i zrobić karteczki według wytycznych tego miesiąca. Ja wybrałam listopad


I tak powstała karteczka z brokatem:


Karteczka wg mapki:



i karteczka z ptaszkami:



























No i oczywiście wszystkie trzy karteczki razem:


Jak widzicie, wszystkie karteczki na zbliżające się Święta, bo taka była potrzeba.

Dodatkowo powstała jeszcze jedna karteczka, już poza zabawą:


A tak prezentuje się cały mój tegoroczny dorobek kartkowy:


W tym roku powstało u mnie 20 karteczek na Boże Narodzenie i wszystkie jutro polecą do swoich nowych właścicieli.

Przy okazji chciałam wszystkim złożyć najcieplejsze życzenia:

zdrowych, spokojnych i rodzinnych 
Świąt Bożego Narodzenia


Jeszcze w tym roku przybędę z jedną moją pracą i wtedy będą kolejne życzenia:)

Do następnego napisania !

11 komentarzy:

  1. Aniu pogodnych i spokojnych Świąt Ci życzę.
    Kartki super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu tośmy sie nakarteczkowały w tym roku.Twoje są superowe.
    Kochana życzę Ci pogodnych i zdrowych świąt.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne karteczki wesołych świat

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu dziękuję Ci pięknie za udział w zabawie . Cieszy mnie niezmiernie , że powstało tyle ślicznych kartek i dzięki mojej zabawie miałaś trochę więcej czasu dla siebie.Dzisiejsze kartki bardzo mi sie podobają i fajnie że wytyczne z listopada Ci się spodobały.
    Pozdrawiam serdecznie.
    P.S. Przepraszam , że tak mnie mało u Ciebie ostatnio , ale przyznaję że często nie mogę dodać u Ciebie komentarza , bo nie pojawia mi się okienko do komentowania , a ja jestem anonimowa. Tak mi się dzieje na komputerze w pracy :-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu! Cudowne dzisiejsze karteczki, ta fioletowa mi się bardzo podoba, zbiór Karteczek jest też Piękny - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu, śliczne karteczki, tym razem najbardziej podoba mi się z sikoreczkami.
    Serdeczne uściski:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale świetny zbiór karteczek Ci się Aniu uzbierał. Te ostatnie karteczki też bardzo fajne, ptaszorki są numerem jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na te Święta co nadchodzą, życzę szczęścia i radości. Niech Cię ludzie nie zawodzą i niech miłość w sercu gości.

    Kartki piękne :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Karteczki cudne! Serdeczności przesyłam :) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne i oryginalne interpretacje wytycznych :-)))Wszelkiej pomyślności w nadchodzącym roku 2017 :-)))

    OdpowiedzUsuń