niedziela, 29 stycznia 2017

Karteczki przez cały rok u Ani

Witam,

styczeń podobno jest długim miesiącem, a ja jak zwykle nie mogę z niczym zdążyć :)

Ale staram się jak mogę - haha, i dzisiaj spieszę pokazać co przygotowałam na zabawę karteczkową u Ani. W styczniu wytyczne to bingo:





Powinnam przygotować trzy karteczki: okolicznościowa, na Wielkanoc i na Boże Narodzenie. Ponieważ 12 karteczek na święta to dla mnie troszkę za mało, a okoliczności w styczniu nie miałam, to przygotowałam trzy karteczki na Wielkanoc :

       - nitka/sznurek - napis - koło/owal



        - zielony - koło/owal - ramka


        - grafika - napis - zwierzę



i trzy karteczki na Boże Narodzenie:

         - czerwony - zwierzę - ramka


           - zielony - napis - czerwony


          - zielony - koło/owal - ramka


I oczywiście jeszcze wszystkie karteczki razem:





Mam nadzieję, że taki zestaw spełnia wytyczne Aneczki
 i zostanie przez nią i jej żabkę zaakceptowany :)

Pozdrawiam cieplutko i biegnę kończyć ostatnie prace na zabawy w których jeszcze się pozapisywałam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz