niedziela, 28 maja 2017

Ogniście :)

Witam, 

ponieważ już niedługo kończy się miesiąc, więc czas najwyższy pokazać co też zmalowałam na zabawę w kolorki u Danusi.

W tym miesiącu "zadanym" kolorkiem jest ognisty, czyli czerwony, pomarańcz i żółty z dodatkiem czarnego.


Kolorki lubię, chociaż może nie aż tak ogniste, tylko troszkę bardziej stonowane. W garderobie może tego niewiele, ale w dodatkach i biżuterii to już można troszkę znaleźć :)

A teraz jeszcze będę miała dodatkowo w wystroju mieszkania.

Na zabawę przygotowałam ... poduchę :)

Zrobiona szydełkiem z moherku żółtego i pomarańczowego pomieszanego kolorystycznie. Do wykończenia użyłam czarnej wełny.
Moja ognista poduszka z opalonymi na czarno brzegami - haha :)



Oczywiście była też próba ucieczki, ale trzymałam kurczowo i się nie udało :)



I zbliżenie na kolorki:


Sesja odbywała się w piękną słoneczną pogodę, ale w pełnym słońcu kolory wyglądały zbyt ogniście i właściwie to niewiele było widać - haha 


I na dzisiaj to wszystko, biegnę troszkę osmalić Stefana :)

Pa !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz