poniedziałek, 7 sierpnia 2017

W klimatach ślubnych

Witam,

dzisiaj dalszy ciąg prezentów związanych ze ślubem koleżanki.

Ponieważ widziałam wcześniej jaką będzie miała sukienkę, to postarałam się zrobić do niej biżuterię. Muszę przyznać, że nawet udało mi się trafić z kolorem, co przy ecru nie zawsze się udaje.

Przygotowałam cały komplecik i był to mój prezent przedślubny, aby można go było zaprezentować w czasie ceremonii - haha :)

Dodatkowo przygotowałam opakowanie do całego kompletu.

Pudełeczko oczywiście zrobione przy pomocy tapety :)


A tak wygląda cały skromny komplecik:



Zdjęcia robione telefonem w pracy po przekazaniu prezentu, więc poprawek nie będzie :)
Pozdrawiam cieplutko i zapraszam na kolejny post  z jeszcze jednym prezentem, tym razem już ślubnym - haha :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz