środa, 27 września 2017

Moje urodziny

były wczoraj :)

Dzisiaj przyszła pora na chwalenie się - haha :)

Bardzo dziękuję wszystkim koleżankom za pamięć, cudne życzenia i wspaniałe prezenty :)

A oto co dostałam:

- od Basi:

świetną gazetkę i karteczkę

a karteczka jest nie tylko w moim ulubionym kolorze (fioletowym), ale ma też kota (bo ja mam 5) 

- od Ani

prześlicznej urody łapki

piękna karteczka, zakładka i książeczka z wzorkami

 całe mnóstwo przydaśków

i oczywiście coś dla ciała - haha 

- od Lidzi

karteczka - składaczek

 przydaśki i kolejne prezenty

a w pudełeczku jeszcze taśmy ozdobne i breloczek 

- od Madzi

śliczna karteczka i przydasie
 i troszkę słodkości :)

- od Krysi

przepiękna karteczka


Jeszcze raz bardzo dziękuję za cudowności, jakimi mnie obdarowałyście. Mam nadzieję, że ja też się w końcu "naprawię" i przestanę się ze wszystkim spóźniać :)
Pozdrawiam cieplutko :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz