wtorek, 24 grudnia 2019

Wesołych Świąt !

Witam już prawie Świątecznie i składam Wszystkim najserdeczniejsze życzenia :
spokojnych i rodzinnych Świąt, oraz oczywiście bogatego Gwiazdora czy Mikołaja (jak tam kto go nazywa).

Przy okazji chciałam pokazać moją świąteczną "produkcję" karteczek. 
Już dawno sobie obiecywałam, że z haftowanymi bombeczkami zrobię karteczki, ale jakoś było mi nie po drodze :)
Ale w tym roku "odkryłam", że koleżanka z pracy sprawiła sobie maszynkę do wykrojników i dzięki jej uprzejmości mam powycinane super dziury, w sam raz na moje bombeczki.
Dlatego karteczki może nie są jakoś bardzo "na bogato" , ale wszystkie są z moimi hafcikami.







Po zrobieniu i wysłaniu tych karteczek okazało się, że jeszcze przydało by się kilka, więc jeszcze dorobiłam takie trzy:



I na dzisiaj to tyle, do zobaczenia po świętach !
Jeszcze raz Wesołych Świąt !

10 komentarzy:

  1. Radosnych, spokojnych Świąt Aniu! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowych i radosnych świąt Ci życzę oraz spełnienia marzeń!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana Zdrowych bo to najważniesze i spokojnych Świąt życzę i wszystkiego Twórczego na Ten Przyszły Rok, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu cudowne karteczki,jedna z nich jest moja.Kochana jeszcze raz wszystkiego dobrego na ten świąteczny czas.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne karteczki Aniu.:) Pozdrawiam i życzę pomyślności w nadchodzącym nowym roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkiego dobrego na ten Nowy 2020 Rok:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. masz rację ,dziury w sam raz na te hafciki,urocze kartki

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczki wszystkie świetne:) Wszystkiego dobrego w nadchodzącym Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń