niedziela, 31 października 2021

I znowu minął miesiąc

 i udało mi się popełnić dwie karteczki na zabawę u Ani

do mapki pierwszej


do mapki drugiej


i oczywiście obie karteczki razem


Chciałam też przeprosić, że zapominam Was odwiedzać i czasami zapominam o życzeniach dla właśnie świętujących, ale życie na budowie rządzi się  swoimi prawami i niestety nie jest łatwo znaleźć czas i miejsce dla siebie.

A, żeby pokazać jakie teraz mam utrudnienia mam parę fotek:

schody baz sufitu i dachu



łazienka z pięknym widokiem



a wieczorem wszystko jest przykrywane folią i wygląda tak


I tym optymistycznym akcentem kończę na dzisiaj.

Bardzo proszę o trzymanie kciuków za pogodę bez mrozu i deszczu, żebyśmy zdążyli "przed zimą" z tym dachem :)

Pozdrawiam cieplutko i do następnego.

7 komentarzy:

  1. Aniu kartki super i fajnie że Ci się je udało zrobić.
    Powiem tak kibel z widokiem ubawił mnie bardzo , aż się chce na nim na dłużej usiąść, zwłaszcza jak jest takie piękne słoneczko jak dzisiaj. A tak na poważnie to mam nadzieję, że uda Wam się to zadaszyć zanim spadnie śnieg.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, świetne karteczki zrobiłaś.
    Oj, widzę, że u Ciebie idzie na ostro:) Trzymam kciuki za szybkie zakończenie.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. widok z łazienki ha rewelacja Oby pogoda dopisała do końca remontu

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze kartki. Trzymam kciuki, aby pogoda dopisała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu ubawiłam się widząc ten kibelek na świeżym powietrzu :)
    A tak serio, to oby Wam ten remont poszedł szybko i sprawnie i żebyście ze wszystkim zdążyli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu o życzeniach sama zapominam, choć dość często jestem na naszym blogowym światku. Remontu współczuje- masz trudne warunki, a tu coraz zimniej, no i ten kibelek na balkonie;))
    Kartki super, zdążyłaś na czas i świetnie wykorzystałaś mapki:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Widoku z łazienki pozazdrościć :) :) :)
    Karteczki super!

    OdpowiedzUsuń