czwartek, 8 września 2022

Coś dla maluszka

 Po raz kolejny będę próbowała nadrobić zaległości ...

w pokazywaniu moich prac, które ciągle powstają, ale jakoś

nie zawsze udało mi się je pokazać :)

Zacznę od prezentów przygotowanych dla milusińskich.

Zamówione metryczki robione z opóźnieniem na prośbę rodzicielki








Dla innego nowego obywatela powstały:

kocyk i poduszka:






taki śmieszny komplecik (śliniaczek, buciki i kocyk)











no i oczywiście metryczka




Na deser jeszcze pokażę mojego pięknego kwitnącego kwiatka, który wieczorem tak intensywnie pachnie, że nie zamykam okna przez całą dobę mimo niesprzyjającej temperatury - hihihi :) 


Na dzisiaj to wszystko, pozdrawiam i do następnego :)

3 komentarze:

  1. Aniu szkoda że nie pokazujesz tego wszystkiego jak powstawało bo co mam teraz napisać ??? Że mi się wszystko podoba. Świetne są i te haftowana metryczki i te szydełkowe dziergadełka. Swoja drogą nie wiedziałam że tak fajnie wyszywasz i operujesz szydełkiem. Brawo TY !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne metryczki powyszywałaś, a szydełkowe prace są przecudne. Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, piękne rzeczy stworzyłaś dla maluszków, dziecięce prace zawsze chwytają za serce.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń