poniedziałek, 3 października 2022

Metryczka

 Witajcie !

Dzisiaj pokażę kolejną metryczkę dla małej obywatelki :)



Do kompletu dodałam siatkę, aby mogła razem z mamą robić zakupy - hihihi :)





i poduszkę, aby odpoczynek był bardziej przyjemny


Na zdjęciu są dwie poduszki, bo miałam taki okres, kiedy się całkiem mocno zapoduszkowałam :)




Nawet wszystkie nie chciały się zmieścić w kartonie :)
Ale już się wszystkie mieszczą, bo sporo już znalazło swoich nowych właścicieli.







Dwie z nich powędrowały do koleżanki, jako prezent na nowe mieszkanie i do kompletu dodałam taki obrazek :)



I to chyba na dzisiaj wszystko, do następnego :)

5 komentarzy:

  1. Śliczny komplecik, Aniu, podoba mi się pastelowa kolorystyka torby.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu nie wiem co najpierw komentować, tyle prac dziś pokazałaś !! Metryczka super i na pewno się spodobała jak podusie. Fajnie ze wykorzystałaś zalegające włóczki. Torba , tez taka kiedyś robiłam i na pewno się przyda, jest bardzo pojemna. A ten ostatni obrazek - coś mi przypomina ale w ramce prezentuje się super !! Myślę że wszystkie prezenty bardzo udane !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj dzieje sie u Ciebie, tyle pięknych ciekawych prac. Metryczka śliczna, torba rewelacja tak jak i poduszki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu przepiękne prace i ten ogrom poduch! Metryczką jestem zachwycona:) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Same cudeńka! Metryczka śliczniutka. Torba rewelacyjna, a poduszki - urocze i milusie. Brawo!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń