wtorek, 29 listopada 2022

Już kończy się listopad

 czas więc na pokazanie karteczek na zabawę u Ani.


W tym miesiącu przygotowujemy karteczki do takich mapek


A tak wyglądają moje,

do mapki lewej:

do mapki prawej:

i oczywiście obie razem:



Może nie są identyczne jak mapki, ale widać, że przy tworzeniu patrzyłam na nie :)

W tym roku przygotowałam trochę za mało świątecznych karteczek, będę więc musiała "nadrobić", ale to w przyszłym miesiącu. A dzisiaj jeszcze pokażę kopertę jaką zrobiłam na przekazanie naszej zbiórki dla osoby potrzebującej :)




Na dzisiaj to wszystko, do następnego napisania :)

4 komentarze:

  1. Aniu cieszę się niezmierni że nadal bawisz się ze mną. Może kartki nie są dokładnym odwzorowaniem mapek ale są świetne i z miłą chęcią zamieszczę je w swojej galerii . A koperta na kaskę super i fajnie że pomagacie , przed Świętami nie wszystkich stać żeby jej wyprawić.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu pięknie sobie dałaś rady z obiema mapkami, ja tej pierwszej nie czułam i sobie odpuściłam:) Raz jeszcze bardzo dziękuje za wsparcie rehabilitacji Lili i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu, bardzo ładne karteczki i mapki od razu rozpoznawalne. A koperta urocza i elegancka.
    Buziaki.
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń