poniedziałek, 12 grudnia 2022

Ostatni raz

 w tym roku :)

Witajcie !

dzisiaj pokażę karteczki na zabawę u Ani. W tym miesiącu obowiązywały takie mapki


a moje karteczki są takie

do mapki lewej:


do mapki prawej:


tym razem do mapki prawej zrobiłam dwie karteczki


I oczywiście do podsumowania wszystkie trzy karteczki razem


I (tak jak w tytule) jest to ostatnia zabawa w karteczkowanie w tym roku.

I jak co roku trochę karteczek mi zabrakło, więc musiałam "dorobić" :)



Wszystkie jednakowe, ale jednocześnie każda inna :)

Na dzisiaj to wszystko i do następnego :)

4 komentarze:

  1. W sumie to też mi szkoda że kończy się ta zabawa, ale ileż można, było nie było to już 7 lat.
    Twoje karteczki są super i fajnie że nie miałaś problemów ze zrobieniem kartek do mapek.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, karteczki są bardzo ładne i eleganckie.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne kartki Aniu:) dziękuje za jedną z nich i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne karteczki, idealne świąteczne :D Dobrego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń