wtorek, 10 stycznia 2023

Wasze kartki

Witam w Nowym Roku !


Dzisiaj chciałam pokazać karteczki jakie otrzymałam na święta i oczywiście bardzo Wszystkim podziękować za pamięć i życzenia.

BAAARDZO Wam za nie dziękuję !!!


Nawet nie wiecie ile radości potrafi sprawić taka karteczka (przynajmniej mi sprawia).
Podobają mi się wszystkie i mam wrażenie, jakby przywędrowała do mnie jakaś maleńka cząstka Was.

- od Reni


- od Lidzi


- od Małgosi


- od Basi


- od Ani


- od Eluni


- od Lenki


- od mojej koleżanki z pracy, która karteczkę kupiła, ale w środku dodała od siebie super choineczkę :)




Jeszcze raz bardzo dziękuję za wszystkie dowody pamięci i do następnego napisania :)

9 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki dostałaś Aniu, to bardzo miłe, że ktoś pamięta. Ja wysyłałam gotowe, niestety nie miałam zrobionych kartek. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie jest jak dziewczyny pamiętają i super że sprawia Ci radość jak coś dostajesz od blogowych znajomych. Bardzo fajne karteczki dostałaś jako dowody pamięci.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda, Aniu - dowody pamięci cieszą, zwłaszcza takie ładne karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też sprawiają wiele radości, choć niektórych dziwi to, że jeszcze sie wysyła kartki;) Również dziękuje za kartkę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

  5. śliczne kartki Aniu dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne kartki Aniu dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne karteczki dostałaś ale najważniejsza jest pamięć. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń