poniedziałek, 22 grudnia 2014

Jeszcze trochę prezentów

Witam wszystkich przedświątecznie :)

Dzisiaj tak szybciutko chciałam pokazać cudeńka jakie dostałam od moich koleżanek-Mikołajek :)

Jedną z nich jest Danutka, od której dostałam karteczkę, przydasie-serduszka i piękne zawieszki z zimnej porcelany.




Kolejna to moja imienniczka Ania, która przysłała mi własnoręcznie zrobioną karteczkę i piękną dekupażową zawieszkę:


Oczywiście zdjęcia są fatalne, bo cały dzień u mnie leje, wieje i jest beznadziejnie, a do kompletu aparat jakoś opory stawia i nie chce się słuchać.

Nieśmiało więc stwierdzam, że chyba trochę grzeczna byłam i cudeńka dostałam :)

Pozdrowienia przedświąteczne wszystkim ślę !

8 komentarzy:

  1. Fajnie tak dostawać, wiem coś o tym. Musi Aniu, że byłaś bardzo grzeczna skoro tyle Mikołajów do Ciebie trafia :)
    Kochana jeszcze raz zdrowych i radosnych świąt Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty piekne, jak dobrze mieć przyjaciół, chociaż osobiście ich nie znamy. To dzięki internetowi tak sie poznajemy. Danusia, to musiałą kilka blach tej zimnej porcelany zrobić, ja tez dostałam.
    Jeszcze raz spokojnych i ciepłych Swiąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu to wielka radość dostać prezenty od serca,Ania przygotowała dla Ciebie śliczną bombeczkę i kartkę .
    Radosnych świąt kochana :)
    Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Aniu :) Pozdrawiam i Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe Anusia nie bede pisać , że Danusia przygotowała Ci sliczne prezenty bo se nie będziem słodzic nawzajem. Jedno jest pewne byłaś bardzo grzeczna a grzeczne dziewczynki dostają prezenty.
    Życzę Ci raz jeszcze zdrowych i wesołych Świat spędzonych z najbliższymi.
    Duża buźka moja imenniczko

    OdpowiedzUsuń