poniedziałek, 15 grudnia 2014

Też byłam grzeczna :)

Witajcie zapracowane koleżanki :)

Mam nadzieję, że wśród biegania i pracy związanej z nadchodzącymi świętami znajdujecie jeszcze czas na oglądanie innych prac.
Ja bardzo się staram odwiedzać innych ile tylko się da, nie zawsze tylko uda mi się zostawić ślad po odwiedzinach - haha.

A dlaczego się pochwaliłam, że byłam grzeczna ?

Bo dostałam (już jakiś czas temu) super przesyłkę od Lidki (Czarnej damy).
Bardzo Ci Lidziu dziękuję :)


Jak widać były i prezenty i przydasie i życzenia - wszystko co sobie tylko człowiek wymarzyć może :)

Ręcznie robiony bałwanek, którego możecie zobaczyć TUTAJ.
Super notesik, jakich więcej Lidka pokazywała TU.
Przepiękne ubranko na świeczkę, zawieszka z życzeniami - zawieszki były prezentowane TU.
No i oczywiście przydasie, które na pewno będą używane.

Jeszcze raz bardzo dziękuję i pozdrawiam wszystkich z deszczowego Szczecina :)

9 komentarzy:

  1. Oj Aniu musiałs być bardzo grzeczana że Mikołajka Lidzia o Tobie nie zapomniała. Fajnusie prezenciki dostałas.
    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo grzeczne dziewczynki Mikołaj zawsze odwiedzi, nawet jeśli sam nie może, to pomocnica Lidzia go wyręcza. Gratuluję Aniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny prezencik :) Bycie gdziecznym się opłaciło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj byłaś Aniu, byłaś.. i to bardzo grzeczna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Opłaca się byc grzecznym :) Gratuluje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Ci prezencików Aniu;) Musiałaś być naprawdę grzeczna, że dostałaś tyle rzeczy;) Pozdrawiam Cię cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak, grzeczna z Ciebie dziewczynka, to i prezent udany :-)

    OdpowiedzUsuń