poniedziałek, 15 grudnia 2014

Też byłam grzeczna :)

Witajcie zapracowane koleżanki :)

Mam nadzieję, że wśród biegania i pracy związanej z nadchodzącymi świętami znajdujecie jeszcze czas na oglądanie innych prac.
Ja bardzo się staram odwiedzać innych ile tylko się da, nie zawsze tylko uda mi się zostawić ślad po odwiedzinach - haha.

A dlaczego się pochwaliłam, że byłam grzeczna ?

Bo dostałam (już jakiś czas temu) super przesyłkę od Lidki (Czarnej damy).
Bardzo Ci Lidziu dziękuję :)


Jak widać były i prezenty i przydasie i życzenia - wszystko co sobie tylko człowiek wymarzyć może :)

Ręcznie robiony bałwanek, którego możecie zobaczyć TUTAJ.
Super notesik, jakich więcej Lidka pokazywała TU.
Przepiękne ubranko na świeczkę, zawieszka z życzeniami - zawieszki były prezentowane TU.
No i oczywiście przydasie, które na pewno będą używane.

Jeszcze raz bardzo dziękuję i pozdrawiam wszystkich z deszczowego Szczecina :)