sobota, 13 grudnia 2014

Srebrzysto-szary grudzień

Witam,

jeszcze zima do nas nie przyszła, jeszcze na dworze brudno i mokro, ale ...
za sprawą naszej Danusi grudzień zaczyna się skrzyć sreberkiem i cudeńkami przygotowanymi przez artystki na święta.


Lubię szarości, mam ich kilka w swojej szafie, oczywiście lepiej się prezentują z dodatkami w bardziej żywych kolorkach, ale za to do szarego to właściwie prawie wszystko pasuje - haha :)
Szarości są też bardzo mile widziane przy tworzeniu karteczek, czy albumików, bo są tłem dla wielu innych kolorków i wzorków.
Kolor siwy polubiłam już dawno, od czasu jak przestałam się malować :)
Jeśli chodzi o sreberko, to uwielbiam je jako dodatek do innych kolorków w ozdobach lub karteczkach. Bardzo lubię biżuterię (nawet mam kilka sreberek) i ogólnie lubię kolor szary.

Dzisiejsza moja praca to taka skromniutka szara zawieszka wykonana szydełkiem z kordonka.
W założeniu miała to być zawieszka na drzwi, ale przy moich ukochanych sierściuchach, niestety na drzwiach nie może nic wisieć - haha :)
Dlatego jest to po prostu zawieszka z aniołkiem:


Dodałam też srebrną niteczkę dookoła włosków aniołka, ale niestety, żadne ze zdjęć w moim wykonaniu tego nie pokazuje.

Pozdrawiam i lecę do Danusi wrzucić żabce na pożarcie mojego aniołka :)