sobota, 13 grudnia 2014

Srebrzysto-szary grudzień

Witam,

jeszcze zima do nas nie przyszła, jeszcze na dworze brudno i mokro, ale ...
za sprawą naszej Danusi grudzień zaczyna się skrzyć sreberkiem i cudeńkami przygotowanymi przez artystki na święta.


Lubię szarości, mam ich kilka w swojej szafie, oczywiście lepiej się prezentują z dodatkami w bardziej żywych kolorkach, ale za to do szarego to właściwie prawie wszystko pasuje - haha :)
Szarości są też bardzo mile widziane przy tworzeniu karteczek, czy albumików, bo są tłem dla wielu innych kolorków i wzorków.
Kolor siwy polubiłam już dawno, od czasu jak przestałam się malować :)
Jeśli chodzi o sreberko, to uwielbiam je jako dodatek do innych kolorków w ozdobach lub karteczkach. Bardzo lubię biżuterię (nawet mam kilka sreberek) i ogólnie lubię kolor szary.

Dzisiejsza moja praca to taka skromniutka szara zawieszka wykonana szydełkiem z kordonka.
W założeniu miała to być zawieszka na drzwi, ale przy moich ukochanych sierściuchach, niestety na drzwiach nie może nic wisieć - haha :)
Dlatego jest to po prostu zawieszka z aniołkiem:


Dodałam też srebrną niteczkę dookoła włosków aniołka, ale niestety, żadne ze zdjęć w moim wykonaniu tego nie pokazuje.

Pozdrawiam i lecę do Danusi wrzucić żabce na pożarcie mojego aniołka :)

49 komentarzy:

  1. Śliczna zawieszka. Świetnie by w oknie wyglądała. Szkoda, że tej srebrnej niteczki nie widać, bo na pewno dodaje uroku zawieszce. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo pomyślałam... że pięknie wyglądałaby w oknie ;-)))
      pozdrawiam noworocznie

      Usuń
  2. zawalisty janiołek z choinka na głowie! :-)

    przed sierściuchami trzeba wieszac pod sufitem :-)
    a i tak nie byłabym pewena czy nie doskoczą

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Anusi pierwszy raz widze taki wzorek na zawieszke . Bardzo fajny ten Aniołek jest . Ja jednak nie mam cirpliwości do dziergania takich form . Tobie wyszedł super . !!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. uriczy aniołeczek! na żywo pewnie widać to srebro! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu bij zabij ale jakoś nie widzę tych szarości.Wiem,mogłaś dać inne tło,ale teraz, gdzie byśmy nie robiły to nam te zdjęcia źle wychodzą .Jeśli kiedyś się polepszy na dworzu i będzie więcej światła,spróbuj zrobić jeszcze inną ,aby dziewczyny też dostrzegły to czemu ja zaufałam.
    Jednak muszę stwierdzić ,że zawieszka jest świetna i ten ukryty aniołeczek fajnie się prezentuje .
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Ci to wyszło Aniu :)
    Mnie się bardzo podoba :)
    Pozdrowionka milusie :)***

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie siateczkowe wzorki, zawieszka piękna jest :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocza zawieszka, bardzo ładny jest ten wzorek z aniołkiem.
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. urocza robótka, chociaż ja nie widzę szarości, ani srebrzystości. Ale to pewnie wina pogody, zdjęcia źle wychodzą. Wierzę że on jest szarawy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna delikatna zawieszka - ja bym ją widziała w oknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zawieszka jest urocza,pomysłowo zrobiona:)

    OdpowiedzUsuń
  12. napracowałaś sie -śliczna

    OdpowiedzUsuń
  13. Aniu śliczny jest ten wzór aniołka, super też pomysł żeby zrobić z tego zawieszkę, będzie ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiać , nic tylko podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu! Twój Aniołek szydełkowy jest piękny. mam sentyment do takich prac, bo przypomina mi moja mamę, która już odeszła, a która szydełkowych prac zrobiła "milion" Zawsze rozdawała. Mam sporo na pamiątkę. Czasami wyciągam z szuflady, rozkładam i podziwiam. Tak jak twoją. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Aniu, super zawieszka, że zdolna z Ciebie bestyja to wiedziałam, ale teraz, pospieszyłaś się ze swoją pracą, by mieć spokój na święta. A może to sprawił motywacyjny "kop".
    Pozdrawiam z jesiennego Podkarpacia.

    OdpowiedzUsuń
  17. Aniu oryginalną zawieszkę zrobiłaś - świetny pomysł miałaś i zrealizowałaś:)- aniołek fantastycznie schował się w niej. Z foteczkami jest jazda na maksa;) i nie wychodzą kolorki jak trzeba:( Ja tam ufam ,że jest szary, srebrny;) - jak co to jestem mega daltoniska;) i widzę ostatnio białe.
    Pozdrawiam cieplutko:)Kasia

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny aniołeczek, jako zawieszka na pewno się pięknie prezentuje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna zawieszka, aniołek przesympatyczny. Ja bym go na okno dała. Może nie doskoczą ?
    A ja widzę, że biały nie jest :) I srebrną niteczkę też widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przypomina mi sie dzieciństwo kiedy mama robiła takie wzorki :) Bardzo ładna zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubię takie wzory przypominają mi dzieciństwo i prace babci:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie wygląd.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Aniołka widzę, szarości nie bardzo, ale wierzę, że tak jest a całość bardzo, bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam prawie świątecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O, jaki śliczny wzór! Piękny aniołek, widzę nawet tą niteczkę srebrną wokół włosów! Dałabym tę zawieszkę na okno, skoro nie może być na drzwiach :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna zawieszka , tez uważam że w oknie lepiej by się prezentowała :)

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo fajny pomysł :) urocza zawieszka :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczny aniołek - takie rzeczy to ja tylko u innych podziwiam i żałuję, że sama nie umiem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Aniu śliczny ten Twój aniołek idealny do okna, pięknie by się prezentował:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piekny aniołek i na pewno bardzo wymagający :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Prześliczna zawieszka!!!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uroczy Aniołek, niech się Tobą dobrze opiekuje:)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Fantastyczna zawieszka. Po chwili wpatrywania się zauważyłam też srebrną niteczkę :) Na pewno w realu wygląda to jeszcze piękniej :) Wszystkiego dobrego. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. mimo że fotka nie oddaje koloru i srebrnej niteczki zawieszka wygląda pięknie, fajny wzór :)

    OdpowiedzUsuń