wtorek, 23 grudnia 2014

Najlepsze życzenia świąteczne !

Witam ostatni raz przed świętami :)

Chciałam Wszystkim życzyć
                 udanego wypoczynku,
                                    spokoju
                                          i  oczywiście super spotkania w rodzinnym gronie.

Aby te Święta były czasem odpoczynku, ale także czasem na nowe plany i projekty :)

WESOŁYCH  ŚWIĄT !!!

Ale, żeby nikt nie mówił, że nic nie robiłam, to pokażę moją kolejną próbę wyplatania z papierowej wikliny.
Dziękuję bardzo (szczególnie Ani) za wskazówki i zgodnie z nimi spróbowałam tym razem zrobić choinkę.
Faktycznie było troszkę łatwiej, ale jeszcze troszkę mi brakuje do doskonałości.
Zrobiłam dwie choineczki, a mój małż pomalował mi je, jedną na złoto, a drugą na srebrno.
Złotą ozdobiłam wstążeczką i koralikami, a srebrna na razie pozostała ... tylko srebrna :)

A wyglądają tak:




Złota z dwóch stron, a na czubku papierowa gwiazdka :)

Pozdrawiam wszystkich i do zobaczenia po Świętach !!!

14 komentarzy:

  1. Nie próżnujesz Anulko, idziesz z pracami jak burza. Choineczki cudnie Ci wyszły, nabierasz wprawy w papierowej wiklinie.
    Za życzenia bardzo dziękuję, Tobie także WESOŁYCH ŚWIĄT życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż nie wierzę a jednak się udało z wiklinką ,do tego super.
    Aniu dziękuję bardzo za życzenia i Tobie również życzę wspaniałych ,radosnych Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam ,karteczka dla Karoli dopiero dziś doszła ,dziękuję Ci bardzo w jej imieniu swoim
      Buźka

      Usuń
  3. Bardzo ładne choineczki :) Może w przyszłym roku sama spróbuje :)
    Tobie też życzę Wesołych Świąt. Aby czas Bożego Narodzenia był czasem odpoczynku, spokoju i rodzinnego ciepła i radości a nowy rok przyniósł nowe wyzwania, nowe inspiracje i kopa pozytywnego myślenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu świetnie poradziłaś sobie z tymi choineczkami - wyglądają uroczo.
    Ja dziękuję za życzenia , a Tobie życzę zdrowych, spokojnych i radosnych Świąt Bożego Narodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wzajemnie Aniu!
    Wesołych i Spokojnych! :-)

    mam nadzieję, że chociaż trochę odpocznę, bo przez te pierogi padam na pysk! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  6. cudne choinki Miłych, radosnych i rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowych, spokojnych i prawdziwie rodzinnych Świąt Bożego Narodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt,spokojnych i zdrowych

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana Tobie i Twoim najbliższym również życzę wszystkiego co najlepsze na te święta :) A choineczki super są :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego co najlepsze na długie, długie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne choineczki. I wszystkiego ca najlepsze już w poświatecznych dniach i Nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne choineczki:) Świątecznego nastroju Radości i Miłości na cały Rok:)

    OdpowiedzUsuń