niedziela, 28 grudnia 2014

Koniec lenistwa ...

Witam :)

Dzisiaj tak trochę nietypowo.

Tuż przed świętami skończyłam "chorować", to znaczy skończyło mi się zwolnienie - haha :)
Przestałam chodzić na czterech nogach, czyli chodzę już o własnych siłach bez pomocy kul :)

Jutro wracam do pracy i w związku z tym przygotowałam dla moich koleżanek i kolegów w pracy małe co nieco.
Myślałam, żeby upiec ciasto, ale stwierdziłam, że po świętach to żadna atrakcja i każdy ma już dość.

Dlatego przygotowałam cukiereczki, ale takie inne, bo w opakowaniu. Do każdego cukierka zrobiłam torebeczkę.

Przygotowałam ich sporo, bo ponad 30 i mam nadzieję, że mi wystarczy :)




A tak wyglądają zapakowane w kartonik, aby się nie poniszczyły w czasie transportu.



Myślę, że się spodobają.

Pozdrawiam serdecznie jeszcze niedzielnie :)

10 komentarzy:

  1. Super torebeczki na cukiereczek, wszyscy powinni być zadowoleni, bo to, ani za dużo, aani za mało, po świątecznym biesiadowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. no oczywiście,że się spodobają;)Aniu podziwiam Cię,za ten ogrom pracy,zamiast odpoczywać Ty narobiłas się solidnie.
    Niespodzianka będzie piekna.
    Kochana juz dzisiaj życzę Ci wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku,samych szczęśliwych dni i wielu pięknych prac.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się napracowałaś, ale warto było. No i to słodkie co nieco w środku - na pewno będą zadowoleni :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniała niespodzianka,super przygotowanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł, to niezwykle miłe:)

    OdpowiedzUsuń
  6. No Aniu jestem pod wrażeniem , cudna niespodzianke przegotowałaś dla swoich znajomych z pracy. Ale sie napracowałaś. A W tym kartoniku wyglądają świetnie.
    Życzę bezbolesnego powrotu do pracy :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Na sto procent spodobają się;) Genialny pomysł! Gratuluję i pozdrawiam cieplutko;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, muszą się spodobać, tak ślicznie się prezentują, i każdy będzie z ciekawością do nich zaglądał co tam się chowa? :) Miłego pierwszego (po chorobowym) dnia pracy Ci życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. to raczej ty powinnaś dostać cukiereczki na powitanie skoro tak długo cię nie było :-)
    ale tak tez można! :-)
    Fajnie, że już masz "swoje" kopytka sprawne :-)



    Do Siego Roku! :-)

    OdpowiedzUsuń