wtorek, 10 marca 2015

Było sobie pudełko

... pudełko po butach.

Witajcie !

Dzisiaj króciutko i na temat.
Potrzebowałam opakowania na prezent imieninowy dla koleżanki z pracy. No i chciałam, żeby było trochę śmiesznie. Dlatego niewielki prezent zapakowałam w duże pudełko po butach.
Chciałam je po brzegi wypełnić pogniecioną makulaturą, ale pomyślałam, ze w ramach ćwiczeń z papierową wikliną spróbuję zrobić papierowe jajko - hahaha :)

Oczywiście efekt był wielką porażką, ale i tak "to coś" zostało użyte jako wypełniacz.
Koleżanki stwierdziły, że całkiem fajne szyszki mi wyszły.

Pudełko oczywiście zostało oklejone tapetą ze wszystkich stron i na końcu związane tasiemką.
Zdjęcia robione o północy, więc są jakie są, ale prezent wręczony, więc inne nie będą :)







Niestety nie zrobiłam zdjęcia moim "jajkom", ale pewnie do świąt jeszcze coś uwiję, to się pochwalę - haha.

Pozdrawiam cieplutko :)

12 komentarzy:

  1. Anusia śliczna ta tapeta a pudełko wyszło pięknie.Bardzo ciekawa jestem tych szyszek ,czyżby znów gwiazdka się zbliżłała haha:)
    Kochana koniecznie zrób jeszcze te jajca i nam pokaż swoje postępy.
    Buziaki i miłego wieczorku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na zapakowanie prezentu. Ja tez jestem bardzo ciekawa tych szyszko jajek

    OdpowiedzUsuń
  3. Takiej tapety, to Ci Aniu zazdroszczę, bo dzięki niej pudełko wygląda rewelacyjnie. Oczywiście szyszko-jajka jako wypełniacz wyglądają super, ale ten właściwy prezent pasowałoby jednak nam pokazać. Uwijaj się kobieto, bo święta za pasem, tuż tuż. Pozdrawiam.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu świetny pomysł żeby wykorzystac pudełko po butach, a tapeta jest prześliczna, a też mam kawałek takiej w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anusia rób se co chcesz ale dawaj namiary na ta tapetę , bo jest odlotowa. moje serwetki moga się schować !!
    Pudło wyszło rewelacja , kleisz to klejem do tapet czy wikolem ??
    Kurczy fajne musiały byc jajca przy rozpakowaniu tego prezentu . Szkoda że nie obfociłach tych wypełniaczy :-) Ale mam nadzieje jej jeszcze zobaczyc jak wypleciesz kolejne.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra wiem literówki jak ta lala, ale mam nadzieje , że tu same inteligenty i przeczytały wszystko bez problemu :-)

      Usuń
  6. Aniu super pomysł :) koleżanka oprócz prezentu ma superaśne pudełko na drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudełeczko superaśna. A ta tapeta jest niesamowita! Pięknie się błyszczy i super jest ten wzorek.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie opakowany prezent. A jajka, rozumem, że w kilku zdjęciach się przewijają i też mi się kojarzą troszkę z szyszkami :) Ale do samej wielkanocy na pewno się podszkolisz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełko w tej odsłonie wygląda super. A szyszek nie należy się czepiać - uniwersalne na każdą porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tapeta podobna do mojej z sypialni:) Miałaś świetny pomysł:) Wyszło Slicznie.

    OdpowiedzUsuń