piątek, 27 marca 2015

Kartki różne

Witam,

dzisiaj trochę nietypowo, bo nie będą to kartki świąteczne - haha :)
Dzisiaj pokażę karteczki jakie zrobiłam na wymiankę bajkową u Lidki.
Pierwsza, to zaległa kartka z miesiąca lutego - dalmatyńczyk



Druga to wymianka marcowa - Myszka Miki



To tyle zaległości, a jak ktoś chce, to u Lidki trwa jeszcze głosowanie na najładniejszą kartkę miesiąca marca, czyli Myszkę Miki - TUTAJ.

I jeszcze chciałam się pochwalić, że pierwsza wielka impreza tego roku już poza mną - ufff :)
Mam już pełnoletnie dziecko, które dzielnie zdmuchnęło świeczki na torcie - haha :)
Starałam się ustawić je w kształcie 18, ale jakoś bardzo abstrakcyjnie wyszło :)





Pozdrawiam cieplutko z deszczowego Szczecina, życzę super weckendu i odpoczynku i do następnego razu :) Pa !

7 komentarzy:

  1. super karteczki oo a moja najmłodsza siostrzenica za miesiąc będzie też pełnoletnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele wody w Wisłoku / nie mylić z Wisłą/ upłynie, zanim ja Aneczko będę takie karteczki robić. Twoje są świetne.
    Najlepsze życzenia dla dorosłego syna, wiek jakże magiczny dla nastolatka. Synek wygląda na zadowolonego, ale kto by nie był dzierżąc takiego torta w rękach. Mamusia stanęła na wysokości zadania.
    Z pierwszym wiosennym deszczykiem ślę pozdrowienia.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu śliczne te karteczki, uwielbiam te Twoje hafciki :)
    Torcik mniam, mniam aż bym sobie teraz taki zjadła. Synusiowi wszystkiego co najlepsze życzę,
    ale Ci powiem Aniu, że fajnie młodziutko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anuś karteczki świetne , jednak te haftowane mają swój urok. Gratuluje dorosłego syna i podziwiam , że dał sie sfotografowac z tortem i do tego zgodził się na publikacje na blogu. To nietypowe dla nastolatka. Pewnie mam dumna !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam się, że nie pytałam, czy mogę opublikować te zdjęcia - haha :) Ale liczę na to, że mnie teraz nie zabije :)

      Usuń
  5. piękne,sto lat dla solenizanta

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu śliczne te karteczki bajkowe.
    Co do 18-tki mnie też to czeka w tym roku ,ale na razie nie myślę bo dopiero jesienią będę modzić jak to uczcimy.
    Synuś śliczniutki jak malowany,oby Cię nie ukatrupił za tą fotkę na blogu haha,mój by mi pewnie za taki numer bloga całego skasował haha.
    Pozdrówka i buziaki Anusia :)

    OdpowiedzUsuń