piątek, 17 lipca 2015

Dziękuję Basiu !

Witam,

dzisiaj chciałam bardzo podziękować niesamowitej Basi z bloga Świat według Basi.
Jak już pisałam wielokrotnie w komentarzach u Basi, jest niesamowicie pracowita i bardzo lubi robić prezenty :)

Mam to szczęście, że już nie raz otrzymałam przesyłkę od niej - czy to przy okazji wymianki, czy też z okazji urodzin, albo za komentarze.
Tym razem dostałam prezent za oddane głosy na siostrzeńca Basi.

Bardzo, bardzo dziękuję i oczywiście się chwalę jaką niespodziankę zrobiła mi Basia.

Dostałam super karteczkę ( w moim ulubionym fioletowym kolorze)

Aniołka, który ma przynosić szczęście

I do kompletu paczuszkę ślicznych mulinek.
A tak wygląda wszystko razem:


Nie wiem jak Basia to robi, chyba nie sypia po nocach i nigdy jej chyba  nie dorównam w pracowitości. Zajrzyjcie do Basi, bo warto zobaczyć jak wiele ciekawych prac u niej powstaje.

Pozdrawiam i lecę nadrabiać zaległości :)

9 komentarzy:

  1. Aniu nasza Basia piękną niespodziankę Ci przygotowała.
    Buźka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Basia to cudowna osóbka, który lubi nas obdarzać prezentami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, wszystkiego najlepszego z okazji Imienin Ci życzę :)

      Usuń
  3. piękny prezent Aniu - serdeczności ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Basia jest niezwykłą osóbką z sercem na dłoni, dzieli się z nami wszystkim, czym tylko może.
    Jestem również posiadaczką, jej fantastycznych prac, z tej samej okazji otrzymanych, co i Ty.
    Pozdrawiam Aneczko.)

    OdpowiedzUsuń
  5. Basia to dobra duszyczka, która lubi robic niespodzianki. Piekny prezencik dla Cieie Aniu przygotowała ,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń