sobota, 4 lipca 2015

Niespodzianka :)

Witam,

dzisiaj chciałam się pochwalić jaką niespodziankę zrobiła mi Lidka, czyli Czarna Dama.

Zupełnie się nie spodziewałam, a tu przyleciał do mnie taki piękny notesik w okładce przygotowanej specjalnie dla mnie. W środku karteczki pięknie przystrojone.
Dodatkowo była w nim zakładko-zawieszka z życzeniami.

Baaardzo Ci Lidziu dziękuję,
udała się niespodzianka i teraz będę się wszystkim naokoło chwalić :)



Prawda, że piękny prezent ?

Pozdrawiam serdecznie.

10 komentarzy:

  1. Praktyczny, świetnie zrobiony, uniwersalny prezent od Lidzi.
    Aniu, Lidzia przecież innych nie robi, a niespodzianka to jej drugie imię.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się Aniu, że Ci się podoba, to dla mnie sama radość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu piękny prezent dostałaś od Lidzi ,dziewczę ma dobre serduszko :)
    POzdrawiam upalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny,piekny !! Lidzia to ma wielkie serducho . Notesik personalizowany cudny a zakładeczka również urokliwa. Ale najwazniejsze dobre serducho i niespodzianka
    Pozdrawiam prawie z piekła bo taki upał u mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny notesik, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lidzia lubi robić niespodzianki

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo miłe są takie śliczne niespodzianki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prezenty i do tego jakie praktyczne- super. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń