wtorek, 11 kwietnia 2017

Karteczki u Aneczki

Witam,

w tym miesiącu wytyczne do karteczek u Ani przygotowała Lidzia.




Ponieważ brakowało mi karteczek Wielkanocnych pozwoliłam sobie troszkę zmodyfikować wytyczne do moich potrzeb. A oto co zmalowałam:

1. Boże narodzenie - żłobek


2. Wielkanoc - w kształcie jaja



3. Miś - u mnie też na Wielkanoc



4. wg mapki - też na Wielkanoc



I wszystkie razem



Zdjęcia jak zwykle robione w nocy, ale poprawki nie będzie, bo karteczek już nie ma - haha.
Mam nadzieję, że przynajmniej niektóre dotrą przed świętami :)
No i liczę na to, że mnie dziewczyny nie pogonią za te zmiany, które poczyniłam :)

Nie wiem, czy jeszcze mi się uda napisać przed Świętami i dlatego chciałam podziękować za karteczki i prezenty jakie już do mnie dotarły. 
Bardzo dziękuję dziewczyny i będę się chwalić zaraz po Świętach !

A teraz oczywiście -

WESOŁYCH  ŚWIĄT !!!

Smacznego jajeczka, mokrego dyngusa i bogatego zająca !!!

Życzę Wam wszystkiego co najlepsze i dziękuję, że jesteście :)
Buziole przesyłam !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz