wtorek, 30 listopada 2021

Karteczki

 na zabawę u Ani.

W listopadzie mapki wyglądały tak:


Wczoraj cały dzień czekałam na światło, ale niestety. Dzień był pochmurny, padał deszcz i skończyło się cykaniem fotek pod lampą :) 

Przygotowałam dwie karteczki do pierwszej mapki



Z dodatkowych wytycznych jest czerwona i w kratkę kokardka.

Do kolejnej mapki przygotowałam tylko jedną karteczkę


Tutaj jest trochę więcej czerwonego, za to kratka taka trochę oszukana bo rombowa, a nie kwadratowa :)

Jeszcze tylko wszystkie karteczki razem


Na dzisiaj to wszystko.

A właściwie, to jeszcze mogę pokazać, jak mam teraz przewiewnie na dachu





a cała dachówka jest tutaj



 Dziękuję za odwiedziny i do następnego napisania.

2 komentarze:

  1. Aniu jest cudnie i te dwie pierwsze kartki wyszły Ci genialnie, myślałam ze to jedna :-) Mnie tez ta mapka skojarzyła się z wiszącą bombką. Ne drugiej kratkę z rombów oczywiście uznaję.
    Co do dachu to nie zazdroszczę przy obecnej pogodzie. Na pewno w domu pizga nieźle.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu, super karteczki. Ale dachu nie zazdroszczę przy tej pogodzie, brrr.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń