niedziela, 19 grudnia 2021

Srebrny grudzień

 jak się już pewnie domyśliliście, dzisiaj będą karteczki na zabawę u Ani



Do pierwszej mapki zrobiłam takie karteczki:




A do drugiej mapki, takie:



Jeszcze wszystkie kartki razem:


Mam nadzieję, że mimo kiepskiego oświetlenia (bo ciągle jest ciemno i ponuro), widać kolor srebrny i cekiny :)

Okazało się, że w tym roku mam zapotrzebowanie na dużo większą ilość karteczek, więc powstały jeszcze takie:









Prace na dachu osiągnęły półmetek i z jednej strony mam już dach, rynnę, dwa okna i dachówkę.

A na koniec chciałam podzielić się z Wami smutną informacją, że po długiej chorobie odszedł od nas jeden z naszych kotków

Jest nam bardzo smutno.

4 komentarze:

  1. Aniu podziwiam Cię za te kartki wszystkie, nie tylko na moją zabawę. Kiedy Ty przy tym remoncie i Świętach znalazłaś na nie czas!!
    Widzę że pierwsza mapka Ci wybitnie spasowała, mnie chyba też. Ta druga niby prosta, ale tak w zasadzie to trudno coś wymyślić.
    Co do kota to przykro mi bardzo bo na pewno byliście do niego przywiązani.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękny karteczkowy hurcik, Aniu.
    Bardzo mi przykro z powodu odejścia kotka.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo współczuję, 2 lata temu odeszła moja ukochana kotka, w dodatku nagle - jednego dnia zachorowała, następnego już nie żyła... Świetnie jest mieć w domu zwierzaki, ale bardzo boli kiedy odchodzą, ściskam Was mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kartki- szczególnie te z haftami:)
    Aniu dziękuje za życzenia i również życzę by każda chwila Świąt Bożego Narodzenia była przepełniona spokojem i radością równocześnie, a Nowy Rok obdarzył Was zdrowiem i pomyślnością.
    Buziaki.
    Ps. współczuję utraty kociaka, to bardzo boli gdy odchodzi nasz pupil i przyjaciel

    OdpowiedzUsuń