czwartek, 7 kwietnia 2022

Już prawie święta

 bo karteczki poleciały w świat :)

Mimo robienia karteczek przez cały rok na zabawę u Ani,


troszkę mi zabrakło, więc dorobiłam pare karteczek:







i teraz spokojnie wszystkie wypisałam, zaadresowałam i poleciałyyyy....

Mam nadzieję, że w większości dolecą przed świętami :)

Nie zrobiłam zdjęcia wszystkich zaadresowanych karteczek przed wysłaniem, ale niosłam je we własnoręcznie zrobionej szydełkowej torbie (wg TEGO filmiku).






Na święta niestety dalej będę w remontach. Tak obecnie wygląda moja łazienka

- kibelek

- okno

- prysznic


- i grzejnik


A ja pozdrawiam Wszystkich świątecznie, życząc :

 dużo zdrowia i cierpliwości, 

     Smacznego jajka

        i mokrego dyngusa

i do następnego napisania :)

7 komentarzy:

  1. Aniu fajnie się robi takie kartki hurtem. Bardzo lubię te craftowe połączone z bielą A łazienka no cóż byle do przodu, kiedyś się ten remont skończy i tego się trzymajmy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zazdroszczę, szczególnie prysznic mnie zaskoczył- wygodnie to chyba nie jest, ale na pewno lepszy taki niż nic.
    Aniu fajne karteczki przygotowałaś, też lubię takie połączenia kolorystyczne
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twoja torba. Jest ładna, także karteczkom nic nie zarzucam:)) Bardzo podoba mi się Twój prysznic. Jest super!
    Pozdrawiam serdecznie i życzę cudownych, spokojnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, karteczki są super, ale torba to już zupełnie mnie oczarowała.
    Dziękuję przy okazji za kartkę z życzeniami i cieplutko pozdrawiam.
    Ps. Prysznic najlepszy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki super, a remontu nie zazdroszczę, za to pózniej będzie się mieszkało lepiej :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kartki. Obserwuję,bo mi się u Ciebie podoba.
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia moich obrazów!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń