środa, 27 kwietnia 2022

Kwietniowe

 karteczki na zabawę u Ani.

W tym miesiącu mapki wyglądają tak


A moje karteczki 

- do mapki lewej

- do mapki prawej



i oczywiście obie razem



Tym razem tylko dwie karteczki.

Zapomniałam pokazać jakie ozdoby spróbowałam zrobić na święta:)

Zawsze chciałam mieć takie koszyczki/woreczki zawieszane na ścianie, w których przeważnie są kwiatki, ale moje pierwsze próby skończyły się bez kwiatkowo :)

Jeden duży (bo z grubego sznurka) stroik:


W środku jajeczka i kurki dostane lub zrobione wiele lat temu.

Drugi malutki, bo z innego sznurka robiony:


A w środku jajo zrobione w tym roku, ubrane w koraliki.

I jeszcze trochę kurczaczków, które kiedyś dostałam:


A na deser pisanki jakie popełniłam w tym roku


wg tego filmiku, tylko ja byłam bardziej niecierpliwa i nie czekałam 40 minut, tylko wyjęłam jajka prawie zaraz po zagotowaniu, dlatego mam dużo jaśniejsze kolory :).

Na dzisiaj tyle, pozdrawiam wiosennie i do następnego :)

7 komentarzy:

  1. Aniu, pięknie wyglądają Twoje karteczki. Stroik w koszyku świetnie się prezentuje, a marmurkowe jajeczka dają super efekt.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tragedia - przed chwilą pisałam tu komentarz, Aniu i już zniknął. Blogger ostatnio zada komentarze.
    W każdym razie piękne kartki i super ozdoba w koszyku. A jaja wyglądają malowniczo.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu mimo że mapki w tym miesiącu łatwe nie były Ty poradziłaś sobie z nimi koncertowo. Świetne są obie . Co do koszyczków to bardzo mi się podobają jako ozdoba wielkanocna są rewelacyjne!! Ja w tym roku Święta totalnie olałam, jakoś nie było weny na tworzenie czegokolwiek. Jajeczka Ci wyszły rewelacyjnie, muszę koniecznie obejrzeć ten filmik bo mnie niestety się nie udają.
    Pozdrawiam i oczywiście dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu świetnie dałaś sobie radę z tymi mapkami! śliczne ozdoby przygotowałaś- podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam serdecznie ♡
    Piękne ozdoby, cudowne rękodzieło :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł na worki. Fajne kartki. Świetne pisanki.

    OdpowiedzUsuń