wtorek, 30 stycznia 2024

Mój pierwszy medalion

 Witam,

zawsze chciałam taki zrobić i w końcu mi się udało :)

Tyle się naoglądałam i naoglądałam i nazazdraszczałam,

aż w końcu się zmobilizowałam i mam






Oczywiście jest zrobiony trochę po mojemu :)

Nie kleiłam taśmy ozdobnej, tylko ją przyszyłam,

nie mam nic ozdobnego na dole, tylko zakończenie bombkowe u góry. A poza tym to chyba dosyć podobny do innych medalionów zrobionych z płyt CD :)

No i tak naprawdę, to wcale go nie mam, bo został podarowany na święta w prezencie - hihihi.

Ale przez chwilę był mój :)

Pozdrawiam wszystkich tuzaglądaczy, dziękuję że jesteście i do następnego :)

10 komentarzy:

  1. Świetny medalion wykonałaś. :)
    I wcale nie wygląda na pierwszy, ale na któryś z kolei. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny medalion! Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny i dekoracyjny medalion, Aniu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  4. No i fajnie że w końcu spróbowałaś. Klejenie zakończenia jest szybsze i łatwiejsze niż przyszywanie. Ja zawsze kleję. Poza tym uwielbiam wyszywać napisy, tak że jak na debiut to uważam że bardzo udany. Z płyt CD też kiedyś robiłam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Znakomity medalion Aniu i do tego taki radosny. Ściskam Cię serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. No i super. Pierwsze koty za płoty, teraz twórz kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu nie mogę się u Ciebie zalogować:( ale medalion Ci wyszedł śliczny:) pozdrawiam serdecznie Renia z ,,To co lubię"

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie prezentuje się ten medalion :D Fajna jest ta druga strona z gwiazdką :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń