czwartek, 29 lutego 2024

Lutowe serduszka

 Witam,

osobiście nie obchodzę Walentynek, ale pobawić się w serduszka zawsze mogę :)

Przygotowałam podkładki pod kubki i oczywiście rozdałam zanim cyknęłam fotkę, ale potrzeba była na więcej, to dorobiłam i tym razem już załapały się na sesję.



Dodatkowo zrobiłam kolczyki, albo zawieszki (co kto woli)

oczywiście też serduszka :)


A ponieważ pasują (zgodnie z podpowiedzią Reni - hihihi) dodane zostały do zabawy 

a wszystkie prace można zobaczyć TU.

Pozdrawiam wszystkich tuzaglądaczy, dziękuję za miłe słowa i do następnego !

11 komentarzy:

  1. śliczne te serduszka w każdym wykonaniu

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie, kolczyki rewelacja. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Serduszek nigdy dość zawsze komuś się przydadzą. Fajnie Ci wyszły te podkładki w serca.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super serduszkowe i podkładki, i kolczyki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dekoracyjne serduszka, Aniu.
    Buziaki - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy blog! Na pewno będę częściej odwiedzać. Zapraszam też na mojego nowego bloga - mylifeline.

    OdpowiedzUsuń
  7. Serduszka prezentują się bardzo ładnie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu strzelę focha!! serduszka i nie dodałaś do zabawy:( jak mogłaś:( poproszę jeszcze tylko o banerek i sama Cię dołożyłam;) cudne wszystkie wersje. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie wersje serca są fajne !
    Też tak mam ,że zanim zrobię zdjęcia to rękodzieło znajdzie nowy dom....

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie fajne podkładki Aniu :)

    OdpowiedzUsuń