piątek, 14 kwietnia 2023

Byłam testerką :)

Cześć :)

Miałam przyjemność testować piękną chustę, a właściwie wykonanie "Wiosennej".

"Wiosenna" to chusta dla średnio i zaawansowanych.

I choć wzór nie jest bardzo trudny, to wymaga skupienia i uwagi.

Więcej na temat wzoru i możliwości jego zakupu możecie poczytać u Reni - TU.

Moja wykonana z takiej wełny



Wielkość mojej "Wiosennej" to 180/90 cm i waży 130 g. 

Dlatego jeden motek nie wystarczył i musiałam troszkę dodać z następnego.

A wygląda tak:






I dzięki tej super zabawie mam śliczną chustę i mam nadzieję, że przydałam się jako początkująca testerka.

Pozdrawiam i do następnego :)

9 komentarzy:

  1. Muszę przyznać, że chusta pięknie się prezentuje. Bardzo mi się podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta chusta Ci wyszła, ma super kolory , niestety wełny nie trawię bo mnie normalnie gryzie. Fajnie że prawie jeden motek Ci starczył, po wadze sądząc to z drugiego motka poszła jak nic 1/3 prawie. Jakich drutów użyłaś , w sensie grubości ?? Jakie by nie były to podoba mi się i chusta i kolor włóczki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Danusiu, chusta wspaniale się prezentuje, bardzo dekoracyjna.
    Buziaki - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu oczywiście, skąd mi ta Danusia wyskoczyła?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się przydałaś Aniu:) Dziękuje raz jeszcze i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna chusta Aniu, wyglądasz pięknie. Ściskam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super chusta Aniu, jak zazdroszczę umiejętności robienia na drutach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam serdecznie ♡
    Prześliczna chusta, uwielbiam takie dodatki, mają w sobie wiele stylu i uroku!
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna śliczna chusta, masz do nich rękę 😊

    OdpowiedzUsuń