piątek, 28 kwietnia 2023

Torba/siatka

 Witajcie już prawie wiosennie :)

Jakiś czas temu zrobiłam sobie torbę, a właściwie siatkę. Bardzo spodobał mi się jej format, oczywiście wzór znaleziony w internecie.

Chciałabym zapisać moją torbę do zabawy u Reni.


A teraz już tylko troszkę zdjęć :









I to właściwie wszystko,

jeszcze tylko pokażę moją ławkę w kuchni, która siedzisko ma przykryte takimi fajnymi dywanikami, a do kompletu zrobiłam jej wełniane oparcie :)



I tym szarym widokiem żegnam się do następnego :)

11 komentarzy:

  1. Torba rewelacyjna a ławka kuchenna pomysłowa, ławkę możesz zgłosić do zabawy u Splocika, "Małe dekoracje".Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna torba grunt że Ci pasuje. Robiłam już kiedyś taką, tylko te uszy musze się nauczyć robić. Ławką w kuchni też fajnie ozdobiłaś, teraz jest jakby komplet.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta torba! Ławeczka w szarościach również bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu torba super! też ja kiedyś miałam w planach, ale też na planach sie skończyło;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczna torba i ławka fajnie "ubrana" :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super torbą, Aniu.
    A ławeczka teraz prezentuje się wyjątkowo.
    Pozdrawiam 😘
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna torba. Pomysł na ławeczkę świetny. Pozdrawiam Aniu

    OdpowiedzUsuń
  8. Bajeczna torba, w lawendowym kolorze, bardzo mi się podoba 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. O! Widziałam w necie podobne torby ale nie takie ładne. Twoja o wiele bardziej mi się podoba niż te, które widziałam w necie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna torba świetnie się prezentuje - fajny pomysł na ławe by taka goła nie była :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń