niedziela, 30 kwietnia 2023

Testowanie u Reni - chusta Majowa

 Witam,

po raz kolejny testowałam piękny wzór chusty u Reni.

Więcej na temat wzoru można się dowiedzieć u autorki - TU.

Moja chusta zrobiona jest z bardzo cieniutkiej nitki i przyznam się, że nie wiem jaki ma skład, bo mam ją od bardzo dawna.


Moja chusta ma 180/85 cm, waży 31 gramów, zrobiona drutami nr 3, a wzór powtórzyłam 6 razy. Pewnie powtórzyłabym ten schemat jeszcze przynajmniej raz, bo ciągle wydawała mi się za mała, ale czas na testowanie był ograniczony, więc nie mogłam się ociągać :)










Bardzo dziękuję za możliwość wykonania tej chusty. Podoba mi się ten wzór i pewnie jeszcze do niego wrócę, ale tym razem z nieco grubszą nitką.

Dziękuję też za miłe słowa jakie zostawiacie u mnie i do następnego !

11 komentarzy:

  1. Aniu, piękny wzór ma ta chusta.
    Buziaczki
    Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieniutka wełenka jak najbardziej się tu sprawdziła, wszak to ażurowa chusta. Piękna jest! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Aniu:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna, zwiewna chusta. Pozdrawiam Aniu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fakt fajny ten wzór a chusta Twoja wyszła lekka jak piórko. Piękna jest i chwała Ci za kolejny test u Reni

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chusta wygląda na zwiewną, ale z tak cienkiej przędzy trudno by była inna, jest śliczna. :)
      Wzór jest niby prosty, ale wymaga uwagi.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Dzięki tej cienkiej nitce wygląda na misterną koronkę. Bardzo piękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wzór i piękne wydziergana chusta! Bardzo misterna i mistrzowska robota!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna chusta, taka eteryczna, jak poranna rosa, sama poezja aż szkoda ją zwijać i zakładać na szyję, ona jest do podziwiania, 😍

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejku ! Przecudna chusta, wygląda jak mgiełka!

    OdpowiedzUsuń