poniedziałek, 24 kwietnia 2023

Dziękuję

 za wszystkie życzenia w formie różnej i oczywiście za piękne karteczki.

- od Małgosi

- od Ani

- od Basi

- od Lidzi

- od Eluni

- od Reni

- od koleżanki z pracy

która jak zawsze dodała coś od siebie :)

- od znajomych


Przy okazji chciałam pokazać kilka karteczek, które ja zrobiłam w tym roku, bo oczywiście większość poleciała na święta do nowych właścicieli, ale ja gapa nie cyknęłam im fotek :)




A już całkiem na deser takie skromne prezenciki-koszyczki, które przygotowałam dla kilku koleżanek.










I na dzisiaj to wszystko, pozdrawiam tuzaglądaczy i dziękuję za każde słowo jakie zostawiacie.

5 komentarzy:

  1. Aniu, Bardzo ładne karteczki, że już nie wspomnę o tych uroczych stroiczkach.
    Buziaki - Małgosia X

    OdpowiedzUsuń
  2. Super karteczki Aniu, a koszyczki przeurocze. Pozdrawiam milutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartki dostałaś świetne to miłe że koleżanki pamiętały !! A kartki twoje i koszyczki są rewelacyjne, to doskonały miły niezobowiązujący prezent, super są !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki przywędrowały do Ciebie. :)
    Ty wykonałaś także śliczne kartki, a koszyczki mnie zauroczyły. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne koszyczki, a karteczki to taki miły upominek 🙂

    OdpowiedzUsuń